Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Φωτιστικό από σπάγγο


Το πρώτο μου και φυσικά το αγαπημένο μου! Τα υλικά που χρειάστηκα ήταν σπάγγος (για την ακρίβεια 4 κουβάρια x 1,20 € , το ήθελα και μεγαλούτσικο!), ένα μπαλόνι μεγάλο (1,50 €) και ατλακόλ ελαφρώς αραιωμένη με νερό (που την είχα ήδη).
Φούσκωσα το μπαλόνι στο μέγεθος που ήθελα και στη συνέχεια με ένα καπάκι απο βάζο ζωγράφισα έναν κύκλο γύρω από τον κόμπο που έδεσα το μπαλόνι. Άρχισα να τυλίγω το μπαλόνι με τον σπάγγο, προσέχοντασ όμως να μην περάσω των σπάγγο απο τον κύκλο που ζωγράφισα, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μία τρύπα, η οποία κανονικά βρίσκεται στην κάτω πλευρά των φωτιστικών και χρησιμεύει για την αλλαγή της λάμπας, ΑΛΛΑ στον αντρούλη μου άρεσε περισσότερο χωρίς την τρύπα και, αφού εγώ δεν μπορώ να του χαλάσω ποτέ χατίρι και εκείνος προσφέρθηκε να κατεβάζει ολόκληρο το φωτιστικό σε κάθε αλλαγή της λάμπας, αποφασίσαμε να το κρεμάσουμε ανάποδα!
Και συνεχίζω με την κατασκευή. Πρέπει να δώσετε λιγη προσοχή στο τύλιγμα έτσι ώστε να μην είναι πολύ σφιχτό, ούτε πολύ χαλαρό γιατί ο σπάγγος γλιστράει στο μπαλόνι και θα τα βρέιτε σκούρα! Αν σας βοηθάει περνάτε τα δάχτυλά σας με ατλάκόλ και μετα τυλίγετε τον σπάγγο. Εμένα αυτό δε με βοήθησε καθόλου, γι'αυτό πρώτα τελείωσα με το τύλιγμα του σπάγγου και μετά το πέρασα με ένα πινέλο με ατλακόλ. Στη συνέχεια κρέμασα το μπαλόνι σε μια κρεμάστρα και το άφησα μέχρι την επόμενη μέρα να στεγνώσει, οπότε και το ξαναπέρασα με ατλακόλ και το άφησα άλλη μια μέρα.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Όταν στεγνώσει, ΜΗΝ ΣΚΑΣΕΤΕ το μπαλόνι, αλλά τρυπήστε το κοντα στο δέσιμο του μπαλονιού, έτσι ώστε να ξεφουσκώσει σιγά σιγά, για να μην χαλάσει το σχήμα του φωτιστικού σας από την πίεση. Και... είναι έτοιμο να το κρεμάσετε!!!
Ζαβολιά!!! : Μπορείτε να ψεκάσετε το φωτιστικό με λακ και να ρίξετε χρυσόσκονη (για εκτυφλωτική λάμψη!) ή να χρησιμοποιήσετε σπάγγους σε 2 ή περισσότερα χρώματα (για πιο παιχνιδιάρικο αποτέλεσμα) ;)

Για την καταπληκτική αυτή ιδέα ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ την Ανεράιδα !

7 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το φωτιστικό σου όπως και τα άλλα σου έργα.Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάλλιο αργά παρά ποτέ.....ήρθα κι εγώ να το δω επιτέλους (δεν είχα δει το σχόλιο που μου άφησες....). Είναι από τα ωραιότερα που έχω δει!!!....η ιδέα να το κρεμάσεις ανάποδα με βρίσκει και μένα σύμφωνη, ενώ ο συνδυασμός των χρωμάτων στο δωμάτιο είναι πανέμορφος!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΑΝΑΛΟΓΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ. ΕΧΩ ΧΑΛΑΣΕΙ ΜΠΑΛΟΝΙΑ, ΣΠΑΓΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΑ !!!!!!ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ/ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ: ΟΤΑΝ ΦΟΥΣΚΩΣΩ ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ, ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΩ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΥΛΙΞΩ ΤΟ ΣΠΑΓΓΟ?? Ή ΝΑ ΤΥΛΙΞΩ ΤΟ ΣΠΑΓΓΟ ΣΤΕΓΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΩ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ ΜΕΤΑ?/ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ 5ΩΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ, ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ ΜΟΥ "ΜΑΖΕΥΕΙ" ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΣΠΑΓΓΟΥ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ?/????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ώρα που το έφτιαχνα βρήκα ευκολότερο να τυλίγω πρώτα το μπαλόνι και στο τέλος να το περάσω με ατλακόλ. Αν αυτό δεν σε βολεύει μπορείς να τυλίγεις λίγο και μετά να περνάς με την κόλλα, ξανατυλίγεις λίγο, ξαναπερνάς με κόλλα κ.ο.κ.. Θα πρέπει να βρεις έναν τρόπο που να βολεύει εσένα.
      Τώρα για το "μάζεμα" του μπαλονιού, θα πρέπει όταν φουσκώσεις το μπαλόνι να κάνεις έναν πολύ σφιχτό κόμπο (καλύτερα δένοντας το ίδιο το στόμιο του μπαλονιού και όχι με κορδέλα ή σπάγγο) για να μην χάνει αέρα και "μαζεύει". Και κάτι άλλο, πρόσεξε μήπως αραιώνεις υπερβολικά την ατλακόλ. Θα πρέπει να είναι λίγο πηχτή για να "πιάσει" καλύτερα.
      Ελπίζω να σε βοήθησα! Εύχομαι αυτή την φορά να γίνει όπως το θέλεις!
      Καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή
    2. * Το τύλιγμα δεν πρέπει να είναι σφιχτό, ίσα ίσα για να σταθεί ο σπάγγος στο μπαλόνι.

      Διαγραφή
    3. βοηθαει πολυ αν αλοιψεις το μπαλονι με βαζελινη πριν αρχισεις την κατασκευη, δεν θα κολησει ο σπαγγος πανω του.
      επισης σε ενα βιντεακι στο utube δειχνει οτι βουταει το κουβαρι με τον σπαγγο σε κουβαδακι με αραιωμενη ατλακολ 1:1 και τον περνα απο ενα πινελο στερεωμενο με ταινια στην κορυφη απο το κουβαδακι, για να τον τυλιξει

      Διαγραφή
  4. νομιζω αν τυλιξεις πριν το μπαλονι με διαφανη μεβρανη θα βοηθησει. το ιδιο προβλημα ειχα.και ετσι το ελυσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή